Кошик
40 відгуків
Для швидкого замовлення телефонуйте +380 (66) 687-31-94Контакти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (66) 687-31-94
Кошик

Зарядні станції для електроавтомобілів

Стрімке зростання в Україні кількості електрокарів та гібридних транспортних засобів створює одну серйозну проблему – недостатня кількість зарядних станцій для електромобілів.

На ринку України переважає велика кількість станцій закордонного виробництва як дорогого Європейського, так і дешевого китайського виробництва. Наше підприємство пропонує відмінний варіант від українського виробника ND Group

 

Це якісні зарядні станції, які не поступаються європейським аналогам і багато в чому перевершують китайський продукт

Принцип роботи зарядної станції для електромобілів полягає у перетворенні змінного струму електромережі на постійний, який використовується для заряджання літій-іонних акумуляторів.

Класифікація зарядних пристроїв (стандарти Європи)

Mode 1    Змінний струм — до 16 А
Напруга - 220-240 В
Потужність - 2-4 кВт·год
Mode 2    Змінний струм — до 32 А
Напруга - 220-240 В
Потужність - до 7-8 кВт·год
Mode 3 Постійний струм - до 63 А
Напруга - 220-230 В
Потужність - до 43 кВт?ч
Mode 4 Постійний струм - до 400 А
Напруга - до 600 В
Потужність - до 250 кВт?

МЕТОДИ ЗАРЯДКИ

Від звичайної розетки 220 В

Найпростіший і доступний абсолютно для всіх спосіб - зарядка від побутової "домашньої" розетки з напругою 220 В. У даному випадку потрібен лише відповідний кабель, який зазвичай додається до будь-якого автомобіля і перетворює змінний струм мережі на постійний, необхідний для батареї. На одному його кінці – стандартна вилка, а на іншому – роз'єм, який підходить для даного електрокара. Крім цього кабель обладнується так званим захисним блоком, який відстежує температуру проводів та напругу, що захищає електромобіль та будинок від таких неприємностей, як перегрів (і можливе загоряння) або коротке замикання. Зворотний бік цього найпростішого способу - низька швидкість зарядки і, відповідно, великі витрати часу. У той же час такий повільний спосіб є щадним для батареї і підвищує термін її служби.

 

Від електромережі з напругою 380 В

Власникам 380-вольтової мережі пощастило більше, тому що вони зможуть значно скоротити час заряджання акумулятора. Однак стандартним кабелем, що перетворює змінний струм на постійний, тут уже не обійтися. Для поповнення запасу батареї від 380 В необхідно мати стаціонарний зарядний пристрій, який підключається до електромережі за одним із двох можливих варіантів – однофазною або трифазною схемою. Саме трифазний варіант є найбільш кращим і швидким, адже в даному випадку замість однієї лінії з'являються три, що дозволяє збільшити потужність зарядки з 7,5 кВт до 43 кВт при максимальній силі струму в 63 А.

Від швидких зарядних станцій із постійним струмом

Як уже говорилося трохи вище, саме заряджання постійним струмом на спеціальних станціях є найпотужнішим і найшвидшим варіантом. Сила струму в таких установках сягає 125 А, напруга — до 500 В, а потужність — до 65 кВт. Правда, для підключення до таких станцій необхідний спеціальний провід з роз'ємом типу CHAdeMO (. До того ж не варто забувати про те, що часте використання швидких зарядних станцій сильно скорочує термін служби акумулятора).

Всі ці види зарядних станцій Ви можете придбати у нас із наступним гарантійним обслуговуванням від виробника.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner