Кошик
40 відгуків
Для швидкого замовлення телефонуйте +380 (66) 687-31-94Контакти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (66) 687-31-94
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

1) ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ: Повернення товару належної якості: можливе повернення товару належної якості, яке не підійшло покупцю за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин за умови відсутності слідів експлуатації, наявності товарного вигляду продукту, цілісності упаковки, наявності чека протягом 14 днів після покупки. Як зробити повернення товару належної якості: Якщо товар не підійшов покупцю, покупець має право зателефонувати нам або написати у вайбер, на пошту чи інші засоби зв'язку та оформити повернення через компанію-перевізника (Нова Пошта та інші транспортні компанії). Після отримання товару нами поштою терміни повернення коштів або обміну товару на інший складають 10 робочих днів. Доставку у такому разі оплачує продавець. 2) ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ: Якщо отриманий товар виявляється із дефектом, заводським браком, то покупець повинен зафіксувати брак на відділенні компанії-перевізника та заповнити документ-претензію про несправність, який можна отримати у поштового оператора. Акт прийняття-передачі товару із претензією можна отримати у перевізника. Такий товар повертається до магазину та обмінюється на новий або повертається сума за товар за бажанням покупця. Після отримання товару строки повернення коштів чи обміну товару на інший 10 робочих днів. Доставку у такому разі оплачує продавець. Повернення коштів за товари належної та неналежної якості відбуватиметься з розрахункового рахунку компанії на рахунок або картку покупця, з якої він здійснював оплату.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner