Продавець ТОВ "АМЕЛ.ЮА" розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
35 відгуків
Для швидкого замовлення телефонуйте +380 (66) 687-31-94Контакти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (66) 687-31-94
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Стаття 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти незадоволений товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не подався за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або за інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. 1) Повернення товару належної якості: можливе повернення товару належної якості за умови відсутності слідів експлуатації, наявності товарного вигляду продукту, цілісності упаковки, наявності чека протягом 14 днів після покупки. Якщо товар не підійшов покупцю, покупець має право зателефонувати нам і оформити повернення через компанію-перевізника (Нова Пошта та інші транспортні компанії). Після отримання товару строки повернення коштів чи обміну товару на інший 10 робочих днів. 2) Повернення товару неналежної якості: якщо отриманий товар виявляється з дефектом, заводським браком, то покупець повинен зафіксувати брак на відділенні компанії перевізника та заповнити документ про несправність. Такий товар повертається до магазину та обмінюється на новий або повертається сума за товар. Після отримання товару строки повернення коштів чи обміну товару на інший 10 робочих днів. 3) Повернення товару належної та неналежної якості можна зробити через компанію-перевізника або звернувшись до нас за адресою: м. Київ, вул. Алмаатинська буд.8 оф.306. Оплата доставки у разі обміну та повернення товару належної якості провадиться за рахунок покупця, оплата доставки у разі виявлення заводського браку та несправностей відбувається за рахунок компанії. Строки повернення коштів становлять 10 робочих днів. 4) Повернення коштів: Якщо оплата була на розрахунковий рахунок, то повернення коштів за товари належної та неналежної якості відбуватиметься з розрахункового рахунку компанії на рахунок чи картку покупця. Якщо товар був оплачений Пром-оплатою, то повернення коштів у рахунок чи картку здійснюється автоматично, якщо покупець цурається посилки на відділенні. Якщо ж покупець уже забрав товар додому, то йому потрібно оформити повернення на відділенні компанії перевізника, попередньо повідомивши нас про це по телефону, і кошти буде повернено на ту картку або рахунок, з яких здійснювалася оплата. Повернення коштів займає до 10 робочих днів.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner